Velkommen!

Lagt inn av Silje In | 0 kommentarer»
Hei og hopp!

Dette er altså min nye blogg, som i motsetning til blogg #1 ikke skal handle så mye om håndarbeid (det er i alle fall planen...) :P Jeg er ikke helt sikkert på hva jeg skal fylle denne siden med, men det vil nok bli mye mer om meg og mitt, og ikke bare strikkerier. Siden jeg tilfeldigvis er en "sminke-jomfru" som akkurat har oppdaget at sminke og hudpleie ikke trenger å være et frustrasjonsmoment, kommer jeg nok til å dele mine erfaringer ettersom jeg dykker dypere ned i sminkepungen :P Dessuten vil nok mine erfaringer og opplevelser som mamma til en flott gutt på 3 år også stå sentralt.

Dersom det er noe DU ønsker å se eller lese her på bloggen er det bare å legge igjen en beskjed ;) Jeg har fått flere fine pakker i posten i det siste, så du får følge med videre!

Toodle Pip!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar