Som jeg fortalte dere på mandag, så fikk jeg crappy service på MAC- butikken på Oslo City, og skulle derfor tilbake for å klage. I dag var jeg der, og jeg vet ikke helt hva jeg skal si...
For det første slapp jeg å vente i 15 min, slik man vanligvis må der - det er jo positivt. Og damen jeg snakket med var både blid og hjelpsom, det er jo også som det skal være. Men da jeg fortalte hva den andre medarbeideren hadde sagt, sa hun (på en vennlig, men dog litt nedlatende måte) at det nok var jeg som hadde misforstått. Irriterende.
Men hun sjekket om de hadde riktig farge på Glasmagasinet, noe de desverre ikke hadde. Jeg hadde på dette tidspunktet regnet med å få tilbake pengene, men neida! Hun forseglet bare produktet og sa de skulle ringe meg når de fikk inn riktig farge - kanskje om 2 uker.
Jeg synes dette blir for tungvint. Skal jeg sitte og passe på et produkt frem til de kanskje får inn riktig farge? Da kunne de heller gitt meg en tilgodelapp e.l. Nå må jeg være forsiktig så det ikke skjer noe med hverken kvittering, embalasje eller produktet inni, for da får jeg ikke byttet den. Kanskje jeg er en kravstor kunde, men dette er ikke en spesielt kundevennlig måte å håndtere saken på.
Nå er jeg sikker: Dette blir siste gang jeg har noe med denne butikken og gjøre.
4 kommentarer:
Hallo? Vente i to uker eller mer? Det hadde eg virkelig ikke godtatt :/ Snakk om drittservice..
Kjipt assa!
Det synes jeg blir for dårlig. Hadde de drevet med god service, hadde de i alle fall gitt deg en tilgodelapp og latt deg ta vare på kun den. Jeg kan på en måte skjønne at du ikke kunne få pengene igjen, for det er ikke alle butikker som har denne policyen, men de kunne da i det minste forklare deg dette på en fin måte?
takk for advarsel i hvertfall..:) skal nok ikke besøke den butikken om jeg skulle være i nærheten..
Legg inn en kommentar