Travle dager...

Lagt inn av Silje In | 3 kommentarer»
Kjære vene så godt det var å sette seg ned i sofaen etter endt arbeidsdag! Etter å ha hatt fri i to mnd var det jammen meg slitsomt å gå rett ut i full jobb. Jeg klager ikke, for det er jo det jeg har hatt lyst til hele tiden, og det blir jo penger av det ;) Men med alt kommer til alt strekker ikke energien (eller døgnets timer) til for å rekke både jobb, barnehage, matlaging, husarbeid OG blogging :P Men den gode nyheten er i alle fall at humøret er på vei tilbake, jeg smiler og er glad - selv etter en tung arbeidsdag. Og jeg har begynt å leke litt mer med sminken min igjen ;)

Jeg har fått mange spennende ting i posten iløpet av sommeren, og jeg skal se om jeg får lastet opp noen bilder snart. Naked paletten til UD, Flare paletten til Sigma, litt forskjellig Chanelsminke og maaaange nye hudpleieprodukter har ruslet over dørstokken min de siste mnd - heeelt av seg selv, naturligvis ;) (i only wish!)

Nå står ferien for døren, jeg jeg gleder meg som om det skulle være jul og bursdag samtidig - tror det er lenge siden jeg har trengt en sydentur SÅ mye som jeg gjør nå! :) Der akter jeg å være veldig slapp på sminkefronten, men man må jo pynte seg litt ekstra til middagen så klart - derfor skal Naked paletten få bli med, og kanskje Flare også hvis den oppfører seg pent... Flere som vil slenge seg oppi kofferten min?

Men nå skal jeg altså sove. Jeg tror desverre formvarselet for de kommende dagene melder en kommende feberfront med en medfølgende byge av snørr og tårer - høsten er på frammarsj, og det samme er forkjølelsen :P

Hva er så dine planer i høst? Skal du jobbe, studere, reise - eller bare nyte livet?


3 kommentarer:

Lene Christin Says:

Åhh, alle har jo naked nå! Heldige dere.. :)
I høst skal jeg først holde barndåp og rett etter det flytter jeg! Etter å ha bodd i over 4 år på en plass jeg virkelig har MISTRIVDES på, skal jeg endelig bort herfra! Trur ingen har peiling på hvor mye jeg gleder meg!

Randi Says:

Skal endelig slappe litt av resten av året. Inntil nå har det vært ganske hektisk i år. Så det blir deilig å kunne roe seg ned lite gran.
Godt å høre at det går deg litt bedre.

Anonym Says:

Godt å se deg her igjen, håper på flere innlegg, og at du koser deg på ferie. ;) Jeg skal jobbe jeg også gitt. ;)

Legg inn en kommentar