Sommerens innkjøp

Lagt inn av Silje In , | 2 kommentarer»
Siden bloggen har ligget i koma hele sommeren, tenkte jeg at det var like greit å starte med en liten oppsummering over hvilke produkter som har kommet inn i samlingen min iløpet av sommeren. Den store handlemanien min har nok gitt seg litt, men man kan jo ikke gå glipp av alle go'bitene man finner på TaxFree'n :P

Chanel Rouge Coco Shine i fargen #49 Escale var ett av flere varp som ble med hjem fra København.

Chanel Powder Blush #65 Espiegle var så nydelig, og så rimelig ifht norske priser, at jeg rett og slett ikke hadde råd til å la vær :P

Som vanlig var til tilbud på maskaraer på TaxFree'n, derfor ble 3stk Elisabeth Arden Double Density Mascara med i den allerede overfylte kofferten. En har jeg gitt bort til veldedighet - med andre ord til søsteren min. :P Hun bruker mascaraene sine til de smuldrer opp, noe som tar ca 2 år - ikke særlig hygienisk. Så da får vi sponse henne med en ny :D En helt grei maskara, men blir nok ikke noen HG her i huset :P



Endelig fikk jeg besøkt de flinke jentene i MAC-butikken på Magasin :D De hjalp meg med å finne riktig farge på MAC Pro Longwear Concealer til under øynene. Jeg elsker denne! Den blir et must på bryllupsdagen, og jeg skal kjøpe en til de røde områdene i ansiktet mitt også, for denne sitter godt! :)



Det får holde for denne gang! Jeg skal lage flere oppsummeringer i dagene som kommer, for det blir litt mye å putte alt i ett innlegg :P

2 kommentarer:

Unknown Says:

Åh, deilig å høre fra deg :)
Så utrolig mye fint du har fått kjøpt deg da! :D

Anonym Says:

mye fint her! :)

Legg inn en kommentar