Favoritter i August

Enda en måned har gått, og siden jeg har jobbet så mye har denne måneden virkelig flydd fordi i rekordfart! All jobbingen har også resultert i at jeg ikke har brukt så mye sminke, for jeg holder meg ganske "au naturel" på den arenaen. :)

Men det er jo selvfølgelig noen produkter som MÅ brukes, jeg jobber jo ikke hver eneste dag :P Så her er produktene som har holdt meg gående gjennom august måned:

Det hadde vel vært rart om UD Naked Palette IKKE hadde vært på listen denne måneden. Med mange nøytrale farger fungerer den like godt på jobb som på fest :)

Chanel Coco Rouge Shine i fargen Escale er den eneste leppestiften jeg bruker om dagen. Den er diskré, ganske lik min egen leppefarge, men gjør underverker :)

Ettersom arbeidsagene går og søvnmangelen blir tydelig, er man så heldig å få et par flotte, blå ringer under øynene på kjøpet :P MAC Pro Longwear Concealer er til gooood hjelp for å få bukt med disse, og den holder hele dagen.

Lite søvn, mye jobb og travle dager ellers har en tendens til å gjøre huden min blek og gusten. Men denne kremblushen fra NYX har blitt en trofast følgesvenn, og gir meg en fin glød uten å være for iøyenfallende. Fargen heter Boho Chic.

That's it for denne gang!

Hva er dine favoritter?

3 kommentarer:

Unknown Says:

Så mye fint! :D
Jeg skal skrive et "månedens" innlegg senere ikveld :)

Anonym Says:

Haha, jeg måtte le litt nå. Jeg har faktisk alle produktene du har nevnt her ;) Liker alle sammen godt jeg også. :)

Cleopatra Says:

åh, nå må jeg gå til innkjøp av Naked jeg også!: D
Likte innlegge ditt:- )

Legg inn en kommentar