Guerlain meteorites + MAC Fix+ = IKKE SANT

Lagt inn av Silje In | 1 kommentarer»
+

=



Okei! Temkte jeg kunne dele denne erfaringen med dere med én gang, slik at dere slipper å gjøre den samme feilen som meg.

Da jeg var ferdig med sminkerutinen min i dag, første dag jeg testet ut guerlain meteorites pudderet mitt, sprayet jeg ansiktet med MAC Fix+ - slik jeg alltid gjør. Dette var tydeligvis IKKE så lurt, for skimmeret i pudderet og fikseringssprayen tørket til en glatt blank hinne over hele ansiktet, ganske likt bildet over. Ansiktet så ut som plastikk, og tro meg: det var ikke en flatterende look!

Så da var det bare en ting å gjøre: Vaske vekk alt, og begynne på nytt...

Så mitt tips er: Do NOT try this at home.

1 kommentarer:

Unknown Says:

Ojda! Så kjedelig :/

Legg inn en kommentar