Pakke i posten: Decleor

Lagt inn av Silje In , | 4 kommentarer»
 Min nye ansiktsrens har endelig ankommet! :) Naturligvis klarte jeg ikke å la være å putte et par andre go'biter oppi handlekurven samtidig - jeg får vel bare innse at selvkontroll er jeg dårlig på... :P
Aroma Cleanse Cleansing Gel ble mitt endelige valg, etter å ha "driti på draget" (som vi sier på Toten) og kjøpt en rens for tørr hud :P Men nå er altså feilen rettet opp. så får vi se om denne gjør de underverkene den lover ;)
 Hydra floral masken står jo på HG-listen til nesten samtlige bloggere jeg følger, så da må jo jeg teste den ut også. Dessuten har jeg akkurat gått tom for L'occitane håndkremen min, så da er det en fin anledning til å teste ut noe nytt - nemlig Aqua Comfort Nourishing and Soothing Sand Cream.
 Dessuten fikk jeg med en hel haug med testere! Intet mindre enn 8 stykk, hvorav to er serumer - dyrebare dråper, med andre ord. Selvfølgelig har jeg ingen planer om å beholde alle disse selv, så de dukker nok opp i en konkurranse før eller siden ;)

Hvilke hudpleieprodukter bruker du?

4 kommentarer:

Line Says:

Deilig med nye hudpleieprodukter! Fine ting du har kjøpt.
Jeg bruker Matis og er sånn passe fornøyd. Synes huden min blir for blank og fet med det jeg bruker nå. Jeg harvært mest fornøyd da jeg brukte Decleor, så jeg går nok tilbake til det.

Anonym Says:

Så mye fint! Jeg bruker også decleor, cleansing milk og toner:-) pluss cleansing water om morgenene :-) Bruker green people fuktighetskrem og nattkrem :-)
Klarer aldri å kommentere som noe annet enn anonym..-.-
Klem Maria

Silje Says:

Maria: Jeg har prøvd å finne ut av det, men uten hell. Får du ikke opp Navn/Nettadresse som et valg i kommentarmenyen? Du trenger ikke å fylle ut nettadresse, bare navn - da dukker i alle fall navnet ditt opp over kommentaren :)

Unknown Says:

Åh, så mye deilig du har kjøpt! Ikke at jeg har prøvd noe av det selv da, men det er alltid deilig med nye produkter :D
Jeg bruker Vitamin E serien fra The Body Shop :)

Legg inn en kommentar