HQHair.com

Lagt inn av Silje In | 4 kommentarer»

Som jeg fortalte dere før jeg tok bloggpause, bestilte jeg UD Naked Palette fra HQhair.com. Desverre ble ikke denne handelen spesielt vellykket, derfor ønsker jeg å dele den med dere, slik at dere er litt obs dersom dere bestiller derfra ved en senere anledning.

Jeg har bestilt varer fra HQhair tidligere, en neglelakk samt en neglelakkfjerner-penn. Den gangen fikk jeg kun tilsendt neglelakken, pennen så jeg aldri noe til - og etter 4 uker kansellerte jeg ordren på denne pennen. Litt kjipt, men utsolgte varer kan skje enhvert butikk...

Ca. én mnd senere bestilte jeg Naked Paletten, men selv etter 5 arbeidsdager hadde ikke pakken blitt sendt - og jeg hadde heller ikke fått noen mail om at varen var utsolgt e.l. Derfor sendte jeg dem en mail, 7 dager senere måtte jeg purre på svar, før de endelig fortalte at varen utsolgt. Jeg spurte når de fikk inn flere, med det tilsvar at pakken min hadde blitt sendt samme dag som jeg bestilte den. (!)

På dette tidspunktet var jeg lettere forvirret, derfor ba jeg om et endelig svar på om pakken min var på vei eller ikke, og svaret var at det var den ikke. Men jeg skulle få den så fort de fikk inn flere, og at pengene ikke ville bli trukket fra min konto før varen ble sendt. Det var bare ett lite problem...

Pengene hadde de allerede tatt.

Så da var det på'an igjen, med ca 20 mail frem og tilbake, alltid med motsatt budskap av hva de hadde sagt i forrige mail. Jeg ba så om at ordren skulle bli kansellert og at pengene skulle bli tilbakeført min konto, det skulle de ordne. 10 min etter siste svarmail får jeg bekreftelse på at ordren er kansellert, og at det ikke har blitt tatt noen betaling for ordren - selv om dette står klart og tydelig på kontoutskriften min.

Da var det bare en ting å gjøre: Kontakte Paypal!

Jeg opprettet en sak mot HQhair, og oppgraderte den til et krav. Jeg forklarte hvordan kundeservicen deres hadde behandlet saken, og at det var umulig å få en løsning. De ba om et tilsvar fra HQhair ang saken, men HQhair tok seg ikke bryet med å gi dem et svar - selv om fristen var på 3 uker. Da fristen var ute, fikk jeg medhold av Paypal, og pengene ble endelig satt tilbake på kontoen min.

Jeg skal gi dem én siste sjanse, men jeg må innrømme at jeg har blitt veldig, veldig skeptisk.


P.S:
Heldigvis stod BeautyBay klare for å redde dagen, og 2 uker senere lå Naked-paletten i postkassen min :D



4 kommentarer:

Linn Says:

Jeg ville ikke gitt dem en siste sjanse engang.. Dette er elendig service..

Jade Says:

Huff, det høres ikke greitt ut. Godt det gikk bra når jeg bestilte fra dem. Jeg fikk forresten ikke mail om at den ble sendt. Men hadde den i postkassa 2 uker etter bestilling. Og beløpet var trukket samme dag som jeg bestilte.

Anonym Says:

uffda, det høres så utrolig kjipt ut! Har ikke handlet fra HQHair så ofte, men de gangene jeg har handlet der har det ikke vært noe problem. Er likevel bekymringsfullt å høre om så dårlig erfaringer med de :/

Anonym Says:

Oi, sååååå dårlig service liker jeg ikke.. :S

Legg inn en kommentar