Ebay-frelst!

Lagt inn av Silje | 2 kommentarer»
Så spennende det er når det nærmer seg slutten!

Huff! Det er skummelt å bli hekta på Ebay :P I forbindelse med bryllupet har jeg brukt utallige timer der inne for å finne gode tilbud, og de er det MANGE av! 
Men underveis finner jeg selvfølgelig en del som ikke nødvendigvis er bryllupsrelatert... Sånn som denne nyyyydelige Michael Kors-vesken. Jada, jeg vet at det er den samme som jeg har fra før... Men denne er i en annen farge OG den er mye mindre - akkurat hva jeg har lett etter! ;) Det er alltid like spennende med sånne auksjoner, for man blir så gira mot slutten, og gjør alt man kan for å vinne!

Tror dere jeg vant denne da?


☚ Hvis du synes dette innlegget var bra, vær så snill å trykk på denne knappen ❤

2 kommentarer:

Unknown Says:

Ja, nå er eg spent.. vant du? :)

Maiken Says:

Ja, det tror jeg. ;) Den var lekker.

Legg inn en kommentar