Favoritter i Juni:

Lagt inn av Silje In | 0 kommentarer»
Ja ja, jeg vet jeg er litt sent ute - men jeg er tross alt på ferie :P

Her er mine favoritter fra Juni. Noen er gamle kjenninger, mens andre er helt nye. Selv om sminke er noe jeg driver med hver dag, har denne måneden vært preget av fine, fargerike neglelakker! Jeg tror faktisk jeg har hatt på neglelakk i 3 1/2 av 4 juni-uker, noe som er ekstremt ulikt meg å gjøre! OPI-lakken er uten tvil den største favoritten, og nå som Seche Vite er på vei tror jeg jobben med å legge på lakk vil bli mye, mye, mye lettere! :D

Chanel sin øyenskyggeduo og parfymen er nok de største, fineste favorittene mine denne måneden, dessuten var begge to gaver - så lommeboken slapp unna den store påkjenningen slike kjøp ville påført den :P

Den lille blyanten i hjørnet er Clinique Quickliner for eyes i sort. Denne gjorde det lett som en lek å lage black smokey eye på meg og min gode venninne Stine til tvillingfesten!

Nyx cream blush i Boho Chic er en god, gammel kjenning, men jeg synes denne er fantastisk til en duggfrisk sommerlook :) Det samme med Laura Mercier TM'en.

Too Faced Chocolate Soleil er det beste solpudderet jeg har eid så langt. Jeg øver daglig (ofte flere ganger daglig) på å legge kontur, med varierende hell :P Men med en himmelsk lukt (og smak!) av sjokolade, må jo dette være alle kvinners beste venn ;)

Hva var dine favoritter i juni?

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar