Stem på meg som årets brillemodell

Lagt inn av Silje In | 4 kommentarer»
Jeg har, av en eller annen merkelige grunn meldt med på konkurransen om å bli årets brillemodell for Specsavers! Jeg håper dere vil være noen søte, små engler og stemme på meg, om enn bare for morro skyld ;)

Jeg vil bare gjøre det klart at jeg ikke har noen ambisjoner om å vinne, men det hadde jo vært gøy å se hvor langt jeg klarer å komme! :D

Gå inn på denne siden: http://www.side2.no/imagevote/brillemodell-2011/stem/ og stem på Silje Tokerud (that's me!) Jeg bruker samme bilde om i presentasjonen her på bloggen ;)

4 kommentarer:

Unknown Says:

Har stemt på deg eg :) Lykke til!

martine Says:

Da har jeg stemt.. :)

Åshild Says:

Nå har du min stemme=) Du er utrolig fin med briller altså!

Linn Says:

Da har jeg stemt. Synes du kler briller veldig godt. Du har så pent ansikt :)

Lykke til :)

Legg inn en kommentar