I'm still here...

Lagt inn av Silje In , | 1 kommentarer»
Tenkte jeg bare skulle titte innom og si hei. Jeg har ikke sluttet å blogge, men nå er det ferietid - og da prioriteres tid sammen med min lille familie forran blogging. Vi har reist litt rundt omkring i ferien, og i morgen bærer det av sted til København, den nydelige byen hvor jeg om sambo forlovet oss for 6 mnd siden - tenk at tiden har gått så fort!

Junior gleder seg masse til å kjøre med den store båten, og vi krysser fingre og tær for at været holder seg bra mens vi er der - selv om værmeldingene ser ganske stusselige ut. Det kan se ut til at regnværet forfølger oss, for det blir alltid godt vær så fort vi har dratt vekk fra et sted, mens det blir møkkavær der vi ankommer :P

Selvfølgelig vil det bli litt shopping mens jeg er på tur, og jeg regner med å ha mange innlegg på lager til jeg kommer hjem igjen. Imens håper jeg dere alle får en fortsatt fin sommer! :D

1 kommentarer:

Linn Says:

God tur, håper du får det flott i Danmark :D

Legg inn en kommentar