Hooray! I got my MAC brushes today :)

Lagt inn av Silje In | 3 kommentarer»
 Hurra! I dag kom de endelig :) Mine nye, fine MAC-koster fra ACW: 224 og 217.

Akkurat når det kommer til MAC sine koster, så har jeg null peiling. Jeg har holdt meg til Sigma, og er veldig fornøyd med de - dessuten koster de en brøkdel av prisen. Men naturligvis blir jeg jo nysgjerrig når "alle" er så gira på disse MAC-kostene, derfor havnet to av dem i handlekurven til slutt :P

Jeg valgte 224 og 217 fordi de blir nevnt på nesten samtlige sminkeblogger der ute, dessuten er det denne type koster jeg bruker oftest. Førsteintrykket er bra; De er myke, solide og pene å se på - de kjennes litt tyngre ut enn sine Sigma-dupes, kanskje de ligger litt bedre i hånden? Det skal bli spennende å teste dem de neste ukene! :)

Prisen var ikke SÅ ille til MAC å være: $50 (279kr) totalt, det kan jeg leve med :)

Hvilke koster er dine favoritter, og hva bruker du dem til?

3 kommentarer:

Unknown Says:

Var jo ikke så ille pris det... hadde du kjøpt de i butikk, så hadde du vell bare fått en kost til den prisen ;)

Anonym Says:

Av disse har jeg bare 217, men den bruker jeg ofte :)

Unknown Says:

Jeg har aldri prøvd sigma eller mac jeg :)
Mine yndlingskoster er fra The Body Shop, elsker blender brushen deres ^^

Legg inn en kommentar