Rosa måned = konkurranse!

Lagt inn av Silje In | 13 kommentarer»

Som dere forhåpentligvis vet er Oktober Rosa måned. Med Rosa Måned ønsker man å rette oppmerksomheten mot brystkreft, øke folks kunnskaper om brystkreft, og selvfølgelig vise støtte til de som direkte og indirekte er rammet av brystkreft.


I denne anledning arrangerer jeg en rosa måned-konkurranse, hvor du kan vinne Naked Eye paletten fra Too Faced.

For å være med i trekningen må du gjøre følgende:

1) Følg meg på Bloglovin' og Lik innlegget (obligatorisk)

2) Skriv en kommentar i kommentarfeltet (obligatorisk)

3) Send et bilde av deg med din rosa sløyfe til siljeto@gmail.com (bonuspoeng!)



Vis din støtte, vis at du bryr deg.

13 kommentarer:

Anonym Says:

Synes rosa-sløyfe aksjonen er kjempe bra! :)

Linn Says:

Rosa-sløyfe er en genial aksjon! Det er så utrolig viktig å rette fokus mot slike viktige ting! :)
Og jeg har fulgt deg på bloglovin leeeeenge ;)

Mikaela Says:

Jeg har fulgt deg på bloglovin kjempelenge og jeg liker innlegget (: Synes også dette er et bra tiltak, men jeg har dessverre ikke penger overhodet og for derfor ikke kjøpt en rosa-sløyfe fra aksjonen. Men jeg vil gjerne være med i konkurransen likevel!

Astrid Says:

jeg har fulgt deg lenge og synes dette er en flott konkurranse :)

Helene Says:

Alltid likt Rosa sløyfe aksjonen :) Begynner å få en stor samling av rosa sløyfer i forskjellige varianter nå :P

Flott konkurranse du har gående :) Jeg har denne fra før, så derfor har jeg ikke planer om å delta.

Sara Says:

For et bra initiativ :-) Jeg har fulgt deg på Bloglovin lenge!

Maria Says:

For en flott konkuranse! :)følger deg selvfølgelig på bloglovin :)

Idaz Says:

Hei! :) Kjempefin konkurranse! Har veldig lyst på den palletten! Er med, har fulgt deg på bloglovin. :) Fant nettopp siden din, og jeg elsker den! :D Lest en del innlegg, og du er veldig flink, og det er ikke kjedelig å lese, slik det er hos mange. :)

lisa ks Says:

jeg har følgt deg leeeenge, bra blogg :)
rosamåne er en super aksjon!
lisaksolem@hotmail.com

Idaz Says:

Glemte å skrive at jeg likte innlegget :)

Lene Christin Says:

Jeg følger deg (gjort det leeeenge) og har likt innlegget! Kjempefin premie!:)

Anonym Says:

Digger bloggen din og tiltaket, dessuten er denne paletten way awesome!

Anonym Says:

Liker deg fra før på bloglovin, men har likt innlegget :) Har ikke funnet noen butikker her i nærheten som selger rosa sløyfe :/ Støtter alle tiltak mot kreft, da jeg selv har mistet min mor til sykdommen

Legg inn en kommentar