Taddam!

Lagt inn av Silje In | 5 kommentarer»
Jeg klarte det... til slutt. Jeg må innrømme at jeg trengte noen forsøk før de satt pent, men øvelse gjør mester sies det! Vippene jeg brukte i dag var Babies-vippene til Ardell, og de var overraskende behagelige å ha på. Selvfølgelig er det uvant i begynnelsen, men jeg regner med at det er en tilvenningssak.

Jeg ble veldig positivt overrasket over disse vippene, siden jeg trodde de ville se falske ut. Men heldigvis glir de godt inn i mine vipper, og de er ikke overdrevent store og tunge. Jeg kommer nok til å bruke løsvipper en del framover, bare for å øve og for å venne med til å bruke dem.

Og jeg hadde visst ingenting å bekymre meg over hva holdbarhet angår... De satt som støpt hele dagen :)

Hva er dine erfaringer med løsvipper

5 kommentarer:

Åshild Says:

Blei jo kjempefint! Lurt å øve masse, finne ut hvilken type som ser best ut til den store dagen:)

Unknown Says:

Ja, der kan du se ;) Vakkert ble det! Synes falske vipper åpner øynene på en helt annen måte :D Liiker!

Anonym Says:

Øving gjør mester. ;) Jeg trenger øvelse jeg også, så du er ikke alene om å prøve og prøve. Resultatet her ble kjempefint :)

Unknown Says:

De var kjempefine! Har hørt mye bra om Ardell sine vipper så tror jeg må skaffe meg noen snart. Og det er helt sant at øvelse gjør mester, jeg brukte vipper for første gang i mai/juni i år og nå går det mye mye lettere å sette dem på :D

Helene Says:

Flotte :) Jeg liker generelt ikke falske vipper, fordi det ser falskt ut, men disse var da slettes ikke så ille :)

Legg inn en kommentar