Nye Sigma Sigmax Essential Kit: Oh My God!

Lagt inn av Silje In | 4 kommentarer»
Jeg var på nippet til å bestille meg de tre "standard" sigmax-kostene forrige uke, men tilfeldigvis kom jeg over et blogginnlegg som fortalte at Sigma skulle ha release på de helt nye Sigmax kostene i dag, derfor klarte jeg (så vidt) å holde meg...

I dag ble de lagt ut for salg, og alt jeg kan si er: Oh My God!

Jeg tror jeg ikke har siklet såååå mye etter noe siden jeg så Make Me Up Kit'en fra Sigma, og det tok sanelig ikke lang tid før den var på vei i posten... ;) Nå er jeg egentlig helt blakk, det vil si: jeg blir blakk i morgen... Jeg er nødt til å operere ut en visdomstann, og tror du jammen ikke de skal ha 4000kr for jobben - hærlighet!

Uansett: Dette settet skal bli mitt før eller siden. Men aller helst før (jeg har jo tross alt et bryllup å sminke meg til!)

Jeg må jo le litt av meg selv, jeg startet opprinnelig med denne sminke-hobbyen pga bryllupet - sånn at jeg kunne sminke meg selv for å gjøre det billigst mulig. Men for å være helt ærlig: Det hadde vært MYE billigere å leie en Makeupartist! :P

Men nå er det for seint, jeg er bitt av basillen - så da er det bare å kjøre på! :D

Hva synes du om de nye Sigmax kostene? Hvilke andre koster ønsker du deg?

4 kommentarer:

Jade Says:

4000,-?!?!? :O

Hehe, likte kommentaren om at du begynte med sminkehobbyen for å spare penger :D Men du kan jo trøste deg med at nå når du har blitt så flink til å sminke deg, så kan du sminke deg lekkert NÅR du vil! Ikke bare når du tar deg råd til å bruke en profesjonell :)

Annelie Flodin Says:
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym Says:

har ikke tatt turen innom Sigma og sett på de nye kostene enda, har hatt nok med å sikle på de nye MAC kolleksjonene! :P Sminke er ingen billig hobby nei!

Helene Says:

Nå ble jeg litt redd, for jeg skal operere ut en visdomstann i morgen, men har ikke fått noe pris på det enda :S Jeg får passe på å spørre før han setter igang med arbeidet!

Jeg fant ut at jeg ikke hadde bruk for alle kostene, har bestilt bare to av dem, i farten husker jeg ikke hvilke :P

Legg inn en kommentar