Det offisielle BloggAwards 2012!

Lagt inn av Silje In | 0 kommentarer»
"Under BloggAwards 2012 vil vi inkludere alle bloggere, uansett sjanger. Om du er rosablogger, bedriftsblogger eller en ivirig meningsytrer, er uvesentlig. Vi er alle bloggere, og det skal feires denne helgen.



Har du en favorittblogg? Eller føler du at din blogg fortjener mer oppmerksomhet? Her kan du nominere blogger i utvalgte kategorier"
Dette blir vel bloggverdenens nye, store happening i 2012! I motsetning til Vixen BlogAwards inkluderes blogger fra ALLE sjangere, misforstå meg rett; jeg har ingenting imot Vixen BlogAwards, men det er fint med et alternativ hvor alle blogger er likestilt :)
Jeg håper selvfølgelig å bli nominert, men jeg akter IKKE å nominere meg selv - det føles som juks for meg. Dersom dere setter pris på bloggen min og ønsker å gi meg et "dytt" i riktig retning, håper jeg dere tar deg tid til å nominere meg til BloggAwards. På denne måten vil bloggen få litt mer oppmerksomhet fra "de riktige folkene", og mulighetene for å utvikle bloggen videre vil bli større. Nå tenker jeg selvfølgelig på sponsing m.m. Som igjen vil føre til flere og bedre Giveaways til dere! :) 

Jeg håper dere vil gjøre meg denne tjenesten, det hadde i allefall gjort meg veldig, veldig glad! :) Og som en ekstra motivasjon kan jeg nevne at alle som nominerer en blogg er med i trekningen av en MacBook Pro!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar