Enda flere nykommere

Lagt inn av Silje In , | 2 kommentarer»
 Denne liplineren har jeg ikke kjøpt, men en bonusgave fra Strawberrynet.com (tror jeg det var). Den er fra Lancome, og er en dyp rødfarge.
 Jeg har i det siste vært ekstra plaget av mine store porer, og i håp om å temme dem bestilte jeg denne lotionen fra ACW. Den er laget med leire, og er fra det berømte merket Kiehl's.
 Nesten samtlige skjønnhetsbloggere jeg følger har lagt sin elsk på Healthy Mix foundation fra Bourjois. Jeg kjøpte denne i de to lyseste fargene, og de kostet bare 10 pund pr. stk hos asos.com. Det blir spennende å se om jeg også vil elske den :)
 Dette er enda en sminkeblogger-hype for tiden: Den japanske sminkekost/-svamp-såpen. Det er klin umulig å forstå hva som står på den, og den har nok ikke et spesifikt navn - men du finner den på ebay.com for en svært billig penge (jeg betalte 60kr for 2 inkl. frakt)
 ENDELIG! Jeg har laget min egen, ultimate, drømmepalett hos MAC. Kanskje litt "kjedelig", men for meg: Helt perfekt! Klarer du å gjette hvilke farger jeg har valgt?
Da jeg skulle lage min nydelig palett var de desverre tomme for den fineste skyggen, selve "kronen på verket" - derfor måtte jeg tilbake til butikken uken etter. Selvfølgelig klarte jeg ikke å holde meg til bare skyggen :P Jeg benyttet anledningen til å finne en skygge perfekt for mine bryn, nemlig Coquette. En ny Pro Longwear concealer i fargen NC20 lurte seg også med i handlekurven ;) Jeg elsker denne concealeren, holdbarheten er helt rå!

Da har jeg dekket alle produktene jeg vet jeg ikke ar blogget om enda, men jeg har selht sikkert glemt noe :P

Hva vil du se omtaler/swatches av først?

2 kommentarer:

Unknown Says:

Åh, du har fått deg så mye fint! Jeg har vært utrolig dårlig på å handle sminke i det siste.

Jade Says:

Nå blir det vill tippings på de to øverste:
Brulé og Kid
De to nederste er jeg nesten sikker på er:
All that glitters og Satin Taupe

Omtale på concealeren hadde vært interessant :)

Legg inn en kommentar