Ingen grunn til panikk!

Lagt inn av Silje In , | 2 kommentarer»
Det er nettopp det jeg prøver å fortelle meg selv akkurat nå :P Jeg og sambo skal ned til gullsmeden for å levere ringene våre til rens og rhodinering før bryllupet, dessuten skal min ring "pimpes" med noen flere stener - det er derfor vi må levere dem i gooood tid, for det tar ca. en mnd.

For øyeblikket har jeg bare én sten på ringen, for jeg ville ha den enkel under forlovelsestiden, men nå skal den skinne! Jeg skal få satt på minst 2 stener til, selv om jeg håper å få satt på 4, for da er ringen helt komplett :) Jeg må bare få sambo med på det... :P

Huff! Jeg kommer til å føle meg helt naken uten ringen min, derfor skal jeg ta på meg en annen ring jeg har fått av ham som en "vikar" til min kommer hjem.

Dessuten har vi endelig, etter mye diskusjon og leting på nettet, kommet frem til teksten vi skal ha inni ringene. Det skal forbli en liten hemmelighet enn så lenge, men jeg kan love at det ikke er den vanlige "Din Silje..." - det blir for kjedelig for oss :P

Hva tror du teksten inni ringene skal være?

2 kommentarer:

Unknown Says:

Åh, de ringene ser nydelige ut! Håper du får dine 4 ekstra stener! :D

Silje Says:

Det ble (desverre) bare to nye, for diamantprisen hadde gått opp noe voldsomt på bare ett år. Men Jeg er allikevel godt fornøyd - er ikke hver gang man bruker 4000kr på "bling" til seg selv. Snart er den ringen det dyreste jeg eier :P

Jeg kommer til å sette på de to siste iløpet av året - potensiell julegave kanskje? ;)

Legg inn en kommentar