Pakke i posten: Brigettes Boutique

Lagt inn av Silje In , | 1 kommentarer»
 I dag kom lipglossen jeg ble anbefalt av Liv hos MakeMeUp Blog å bruke i bryllupet; Creme de Gloss fra Dior. Denne er i fargen Sweet Praline og ble bestilt fra Brigette's Boutique forrige uke. Jeg ble veldig positivt over frakttiden denne gangen - det tok bare 6 dager fra bestillingen ble sendt til den lå i postkassa :)


Denne glossen har fuktigheten til en gloss, men har holdbarheten til en leppestift, dette er ypperlig for meg som ALLTID har tørre lepper :P Det skal bli veldig spennende å teste ut denne i tiden framover, og jeg håper fargen jeg valgte passer inn i brudemakeuplooken min! :)

Hva er din favorittgloss?

1 kommentarer:

Unknown Says:

Jeg er ikke så glad i lipgloss, syns det er så klissete :P

Legg inn en kommentar