Flere bilder av min nye flamme

Lagt inn av Silje In , | 3 kommentarer»
 Det ble etterlyst flere, litt mer detaljerte bilder av den nye Hamilton Tote'en min, og det skal dere selvfølgelig få! Her er et bilde som viser designet veldig godt. Jeg elsker bærereimen med den kraftige kjettingen, og den er akkurat passe lang.
 Slik ser veska ut ovenifra. Ganske romslig, og fine farger på foret og detaljene. Man kan løsne på lærreimen som snører sammen toppen av veska, slik at man får enda bedre plass. Veska lukkes med en magnetlås.
 Til venstre er det en stor lomme med glidelås, samt en stor og en liten stikklomme. Det er også en lang reim man kan feste nøklene til, denne er gull verdt når veska er fylt opp med alt mulig rart - da slipper man en leteaksjon for å finne igjen nøklene! ;)
Til høyre er det to ganske store stikklommer, som passer perfekt til telefonen og lommeboken min.

3 kommentarer:

Jade Says:

Fin :) Praktisk med nøkkelreimen. Eneste den skulle hatt glidelås på toppen :) Jeg er ekspert på å velte alt innholdet i vesken utover gulvet :/

Silje Says:

Ja, en glidelås hadde vært enda bedre. Ikke bare med tanke på velting, men også mtp lommetyver (bor tross alt i Oslo), nysgjerrige småbarn og regnvær :P

Jade Says:

Ja, godt poeng! :)

Legg inn en kommentar