Din favorittparfyme i reisestørrelse!

Lagt inn av Silje | 6 kommentarer»
 Rett før vi dro på påskeferie fikk jeg en herlig liten pakke i posten, hele veien fra Hongkong. Den inneholdt fire fine parfymeflakongen som man enkelt kan fylle med sin favorittparfyme, og som er helt supre til å ha med på reise eller å ha i veska for små, velduftende "touch-ups" gjennom dagen. Dere har kanskje sett den hos Coverbrands.no under navnet Travalo, men der koster den 149kr, noe som er mangedoblet av prisen jeg betalte... :P

 På undersiden er det en liten ventil sm man setter på det tynne "pumperøret" som går ned i flasken.

 Så er det bare å pumpe i vei! Den lille flakongen rommer ca 20 pump fra min Chanelparfyme, men dette er sikkert individuelt fra parfyme til parfyme :P Den rommer i alle fall nok til en ukes ferie, for å si det sånn! ;)

 Under lokket på toppen sitter selve "sprayeren" (beklager de alle håpløse, tekniske betegnelsene mine...), og flakongen har et vindu slik at man lett kan se hvor mye parfyme man har igjen.


Jeg bruker to slike reiseflakonger for tiden: En til Chanel og en til Dior, og snart må jeg skaffe meg en til Jimmy Choo parfymen som er på vei :) (Så nå har du fått et lite innblikk i min parfymesmak også!)

Og heldige som dere er, har jeg selvfølgelig kjøpte med en (eller kanskje to...) ekstra, så nå er det straks tid for GiveAway!!!


☚ Hvis du synes dette innlegget var bra, vær så snill å trykk på denne knappen ❤

6 kommentarer:

Anonym Says:

Hvilken nettside har du bestilt dem på? :)

Maiken Says:

De er så praktiske! :D

Hvor mye betalte du for disse? Har noen fra Travalo (ca. 60 kroner på cheapsmells), men siden jeg bytter parfyme ca. like ofte som jeg bytter sokker, kunne jeg gjerne hatt flere.

Regine Says:

Dette kunne jeg virkelig ha tenkt meg! Tør aldri å ta med parfymen min i fare for at den skal knuse. Føler ikke duften holder seg gjennom en hel bytur da, så en touch-up-flaske hadde vært veldig greit!

Unknown Says:

De er kjempelure!

Silje Says:

Disse ble kjøpt på Ebay for ca 30kr/stk. :)

Dere finner dem her:
http://www.ebay.com/itm/260876706529?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_1470wt_979

Linn Says:

Disse er så smarte! Skal definitivt kjøpe meg noen sånne etter hvert :D

Legg inn en kommentar