Oh No!

Lagt inn av Silje | 2 kommentarer»

I går kveld fikk jeg en fantastisk idé! Jeg skulle ta en hel haug med Outfit-bilder, som jeg skulle henge opp på veggen til inspirasjon på de dagene hvor hodet ikke vil tenke seg frem til et antrekk på egenhånd... Jeg knipset og knipset i over en time, og hadde sikkert 30 forskjellige antrekk til alle anledninger. 

Det var først da jeg lastet bildene inn på Mac'en at jeg oppdaget det: Vinkelen på kameraet var helt feil, slik at jeg virket mye kortere enn jeg egentlig er, og at ridebukselårene virkelig ble forstørret til det dobbelte! 

Jeg trenger vel ikke understreke at sånne bilder ikke vil virke inspirerende på noen som helst måte...
Så da er det bare å begynne på nytt! Men nå har jeg hvertfall antrekkene klare ;)

☚ Hvis du synes dette innlegget var bra, vær så snill å trykk på denne knappen ❤

2 kommentarer:

Lillesmurf - Kari Says:

SV: Tusen takk Silje <3 <3 Studenttilværelsen er koselig året rundt minus eksamensperioder :)

Unknown Says:

Haha, huff! Det er kjedelig, men håper du får tatt bedre bilder snart :)

Legg inn en kommentar