Nyheter hos Makeup Mekka:

Lagt inn av Silje | 1 kommentarer»

http://clk.tradedoubler.com/click?p=216260&a=1936211&g=20219510

Nå har det kommet flere spennende nyheter hos Makeup Mekka, nærmere bestemt i leppeavdelingen. 

De har fått in tre kjempefine leppestifter i nude farger, så her kan de fleste finne en eller flere nude leppestifter som passer perfekt til sin hudtone! Leppestiftene har en kremet konsistens, og skal være fuktighetsgivende og virke pleiende på leppene, derfor er de perfekte for meg som alltid har tørre lepper.
 Leppestriftene koster 129kr, men dersom du kjøper Value Pack'en får du alle tre for bare 199kr!




http://clk.tradedoubler.com/click?p=216260&a=1936211&g=20219510

Dessuten har de lansert tre nye lipglosser i samme nude toner som leppestiftene, så disse produktene passer perfekt sammen hvis man ønsker en mer fuktig look på leppene. I likhet med leppestiftene er også lipglossene fuktighetsgivende og pleiende, derfor får man dobbelt opp dersom man bruker begge! Og det beste er at de har en deilig duft av vanilje, min favoritt! 
(På barneskolen ble jeg kalt Silje Vanilje, noe jeg syntes var veldig uretferdig siden jeg ikke likte vanilje. Men nå er det helt klart en av favorittduft/smakene mine, bortsett fra sjokolade da...) 

Men tilbake til lipglossene: Enkeltvis koster de 129kr, akkurat som leppestiftene. Og igjen så finnes de i Value Pack, slik at du får alle for bare 199kr
Da blir det bare 66kr per stykk, så du kan trygt si at det lønner seg å kjøpe dem samlet!



Jeg kommer nok til å kjøpe begge Value Pack'ene, for selv om jeg ikke kommer til å bruke alle selv vil de være supre som premier i konkurranser, GiveAways osv. Dessuten har min kjære lillesøster bursdag snart, og disse er perfekte i bursdagsgave til henne!

Hva synes du om Makeup Mekkas nye leppeprodukter, og har du planer om å kjøpe noen av dem?

(Som dere sikkert har fått med dere, er jeg Affiliate hos Makeup Mekka. Dette gjør at jeg tjener en liten slant hver gang noen handler via mine linker. Disse pengene vil bli brukt på premier til konkurranser og GiveAways til dere. Jeg skal ikke mase om at dere  kjøpe noe derfra, men dersom dere allikevel skal det hadde jeg satt veldig pris på om dere bruker linken min...)
☚ Hvis du synes dette innlegget var bra, vær så snill å trykk på denne knappen ❤

1 kommentarer:

Tone Says:

Disse ser faktisk litt interessante ut, men jeg kjenner ikke at jeg orker å kjøpe et sett med 3 leppestifter når jeg verken vet om jeg liker fargene eller formulaen. Men post gjerne bilder om det blir kjøp på deg ;-)

Legg inn en kommentar