Late dager...

Lagt inn av Silje | 1 kommentarer»
Heihei!
Beklager noen rolige dager her på bloggen, men jeg nyter noen late påskedager sammen familien.

Først har vi vært hos min familie på Toten, hvor vi har hatt flere møter i forbindelse med bryllupet, endelig har vi fått justert brudekjolen og vi har generelt hatt det veldig koselig! Deretter tok vi turen til Bø i Telemark, hvor min svigerfar holder til. Her blir vi til mandag, så dere må nok belage dere på noen rolige dager til... Men jeg regner med at dere nyter påsken like mye som meg, og kanskje har bedre ting å gjøre enn å lese blogger ;)
Men før jeg logger av for denne gang har jeg en finfin nyhet jeg må dele med dere: Jeg får masse fantastisk sminke av min snille mor i bursdagsgave! Så jeg har mye fint å vise dere når jeg kommer tilbake for fullt etter påske! :D Alle produktene er fra et av mitt yndlingsmerke, så jeg gleder meg veldig!

Kan dere gjette hvilket merke bursdagsgaven min er fra?





☚ Hvis du synes dette innlegget var bra, vær så snill å trykk på denne knappen ❤

1 kommentarer:

Jade Says:

Vill gjettings: MAC? (Mitt favorittmerke)

Legg inn en kommentar