Hjem, kjære hjem!

Lagt inn av Silje | 3 kommentarer»
Endelig har vi kommet hjem! Selv om vi har hatt en deilig påskeferie hos flere, flotte familiemedlemmer, så er det alltid godt å komme hjem. Det ser riktig nok ut som et katastrofeområde nå, med kofferter, sekker og klesvask over hele stua, mendet ordner seg iløpet av noen dager - jeg er ikke av typen som lar meg stresse av litt (eller mye) rot :P

Desverre ble jeg veldig forkjøla i påsken, så jeg har ligget med feber de tre siste dagene. Men heldigvis har jeg mange snille mennesker som har tatt godt vare på meg, så da er det slett ikke så ille ;)


I kveld er det tid for litt pampering av en syk, sliten kropp - og alle disse produktene skal brukes! Min kjære skjønner ikke at det er mulig å bruke så mange forskjellige produkter på en kveld, men det er tross alt flere forskjellige kroppsdeler som skal behandles ;)

Les gjerne innlegget jeg skrev i fjor om hvordan man kan føle seg bedre når man er syk




Hva gjør du for å føle deg bedre når du er syk?




☚ Hvis du synes dette innlegget var bra, vær så snill å trykk på denne knappen ❤

3 kommentarer:

Unknown Says:

Om jeg ikke er så syk at jeg bare må ligge i senga så tar jeg en lang dusj, sminker meg fint og tar på meg stilige klær før jeg går ut å later som jeg ikke er syk. Jeg føler meg ikke like dårlig når jeg vet at jeg ikke ser syk ut :)

Unknown Says:

God bedring, forresten!

Silje Says:

Tusen takk for det, søta! <3

Jeg pleier også å gjøre som deg: Tvinge meg selv opp og ut. Som du sikkert vet har jeg hatt ryggproblemer siden november, og det er VONDT. Da er det lett å synes veldig synd på seg selv, og bare ligge senga/ på sofaen hele dagen - men slikt blir man bare værre av (snakker av tidligere erfaring), og psyken har heller ikke godt av det. Så uansett hvor jævlig jeg føler meg på innsiden, så tvinger jeg meg til å sminke meg, pynte meg litt og komme meg ut døren... Om ikke annet så bare for å gå en liten tur, det hjelper veldig på humøret med litt frisk luft og litt solskinn! :D

Legg inn en kommentar