Sko, sko, sko!! og mere til...

Lagt inn av Silje | 2 kommentarer»
 Disse to nyyyydelige eskene kom i posten fra Ellos forrige uke. Det er vel egentlig ikke eskene i seg selv sol er nydelige, men det som ligger oppi!

 Endelig er de her! Mine splitter nye, überkule Converse i min nye favorittfarge for våren og sommeren!
Min mor truet med å gjøre meg arveløs dersom jeg brukte mitt gamle slitte par en sommer til, så da måtte jeg bare innse at det var på tide å gå til innkjøp av noen nye... Ikke at jeg trenger en unnskyldning for shopping, altså!

 Dessuten ble disse skjønningene også puttet i handlekurven. Jeg hadde 40% rabatt på to varer, og da er det dumt å ikke bruke det - sko får jeg jo aldri nok av :P

 Dette er noen utrolig komfortable hverdagsstøvletter.

 Bare se på den fiiine fargen. Ah! Jeg tror jeg dåååner :P Vel, kanskje ikke SÅ dramatisk - men jeg tripper av glede når jeg har dem på meg.
Dessuten kom en pakke fra Blush.no med diverse skjønnhetsprodukter jeg ikke trenger ;) 
Jeg skal teste tannbleking for aller første gang, for tennene mine ser desverre ganske gule ut når jeg får på meg brudekjolen - og det kan vi jo ikke ha noe av!
Smilelab har fått gode skussmål fra flere andre toppbloggere, og selv om dette mest sannsynlig er reklame var det denne løsningen som jeg likte best. Den var mye billigere og lettere i bruk enn mange andre systemer. Orker ikke å gå rundt med en diger lysmaskin-ting i kjeften, det blir alt for omstendig...

Omtaler, swatches o.l. kommer selvfølgelig etter hvert!


Håper dere får en fantastisk søndag.



☚ Hvis du synes dette innlegget var bra, vær så snill å trykk på denne knappen ❤

2 kommentarer:

Unknown Says:

Elsker fargen på Conversene! Nå fikk jeg lyst på de.. selv om jeg har 5 - 6 par allerede x)

Regine Says:

Noen av de kuleste Conversene jeg har sett på lenge! Kjøpe nylig mitt første par med Converse selv - tenkte jeg måtte ha noen flate sko til sommeren. Jeg kan tydeligvis ikke gå på dem da - allerede greid å hatt to ganske kraftige fall. Jeg som skulle være smart å ikke gå med heler...

Legg inn en kommentar