OOYesterD

Lagt inn av Silje | 3 kommentarer»

 I går var været begredelig, for å si det mildt. Først høljaregner det, og så begynner det sannelig å snø... igjen. Jeg tror ikke moder jord har fått med seg at vi er langt ut i april allerede, for dette er vær jeg forbinder med februar og tidlig mars. Men så lenge det er fint vær den 19. Mai, så får det ellers være som det er! ;)

Her ser dere gårsdagens antrekk, som jeg helt glemte å laste opp, derfor kommer det i dag. (Like greit å poste bildene, når jeg allikevel har tatt dem) Jeg måtte finne frem en av de nye, fine genserne mine fra Nelly. Godt å ha noe varmt når det er så surt og kaldt ute. Blazeren er fra HM, og buksene er så gamle at jeg helt har glemt hvor de kommer fra :P

☚ Hvis du synes dette innlegget var bra, vær så snill å trykk på denne knappen ❤

3 kommentarer:

Regine Says:

Conversene er elsk! Og om det kommer mer snø her, så kommer det til å gå hardt utover noen. Bahr!

Og vet ikke om dette er interessant; http://www.makeupandbeautyblog.com/skin-care/5-bridal-beauty-tips-glow-in-your-gown-with-these-five-body-care-tips/, men kan jo være greit å se.

Silje Says:

Oh yes! Det innlegget var veldig interessant, takk for tipset! :)

Unknown Says:

Hihi, blir glad av de skoene der selv om det ikke engang er jeg som har dem!

Legg inn en kommentar