Et fantastisk verktøy.

Lagt inn av Silje In | 3 kommentarer»
Hos Temptalia.com fant jeg det perfekte verktøyet for oss som ofte handler makeup på nett: Foundation Matrix

Dette er en oversikt over hvilke foundationer som passer hudtypen din, og de har fått med en imponerende lang liste av ulike merker og foundationtyper. Alle foundationer og TM'er jeg bruker har stemt med hva som står i denne oversikten.

Dette er uten tvil et verktøy jeg kommer til å bruke flittig når jeg skal kjøpe nye, ukjente foundationer.

Har du testet ut dette verktøyet før? Eller kjenner du til andre, gode verktøy?

3 kommentarer:

martine Says:

Ha aldri hørt om det før, men det var jo bare helt supert da.. :D

Line Says:

Denne er kjempebra!
Har brukt den flere ganger.

Har du sett at hun har dupe list også? Supert hvis man har funnet et produkt man har lyst på, men ikke har råd eller man ikke får tak i det av andre grunner.

Silje Says:

OOooh! Nei det hadde jeg ikke fått med meg, takk for tipset! :)

Legg inn en kommentar