Et must på bryllupsdagen

Lagt inn av Silje In , | 1 kommentarer»
Siden det har vært så mye elendighet på bloggen de siste dagene, tenkte jeg det var på tide å få ting tilbake på rett kjøl igjen. Her er et innlegg jeg har hatt liggende en stund:





Alle bruder ønsker vel å ta seg best mulig ut på den store dagen, og jeg er intet untak. Siden makeup har blitt en så stor lidenskap for meg, er det også dét som bekymrer meg mest. Som dere sikkert har fått med dere skal jeg legge makeupen min selv pga et stramt budsjett, men jeg ønsker allikevel å se strålende ut - og ikke minst: Jeg vil at makeupen skal holde seg like pen hele dagen.

Fikseringsspray er et must til slike anledninger, og til vanlig bruker jeg MAC Fix+ - som jeg er veldig fornøyd med. Men jeg er alltid på utkikk etter noe bedre, og i dag fant jeg noe som må være det ultimate verktøyet for bruder: Model in a Bottle.

I følge anmeldelsene jeg har lest av denne er den visst helt sinnsykt når det kommer til holdbarhet. Fix+ kan bare gå og ta seg en bolle, for denne er visst så potent at makeupen nærmest blir vannfast. Makeupen holder seg like fresh fra start til slutt. Det sier seg selv at dette ikke er for hverdagsbruk, for når formulaen er såpass kraftig vil den ikke være særlig hudvennlig i lengen, men til spesielle anledninger er den ypperlig!

Jeg skal kjøpe meg en slik så fort lønningen er på plass, for denne må jo bare testes ut! :D

 Har du tips om noen produkter som takler en bryllupsdag med glans?

1 kommentarer:

martine Says:

Får håpe den lever opp til forventningene da, for i så fall er den jo super til bryllup.. :D

Legg inn en kommentar