My own... My Precious!

Lagt inn av Silje In | 1 kommentarer»
 Endelig er den tilbake!

Guuuuud, som jeg har savnet min kjære, elskede MacBook denne siste uken :) Den bittelille Acer'er var et mareritt å surfe på, og enda værre var den å blogge med - det er derfor det har vært ganske stille her (blogging har foregått på min HTC Desire, men det er ikke mye bedre det heller...). Nå er det deilig å være tilbake for fullt! Jeg lover mange innlegg i dagene som kommer, for selv om jeg drar på ferie har jeg masse inspirasjon på lager og flere idéer til gode, inspirerende innlegg :)

Se så fint det nye tastaturet er! Det gamle fungerte rett og slett ikke, derfor fikk jeg et helt nytt :D Det samme gjelder mousepad'en, palm-rest'en og flere andre deksler :P Det er noe rart med nettverkskortet også, men de fant ikke ut av det, så da får jeg bare sende den inn igjen etter ferien...gruer meg allerede!

Som dere sikkert har skjønt er Mac'en min kjæreste eiendel (blant topp 3 i hvertfall) :P Jeg klarer meg simpelthen ikke uten...

Hva klarer du deg ikke uten?

1 kommentarer:

Linn Says:

Det har faktisk utrolig mye å si hva man blogger fra. Etter at macen min døde, har jeg rett og slett ikke klart å blogge skikkelig. Mobilblogging er uaktuelt, fordi jeg ville brukt for lang tid på hver setning(er dødstreig å skrive med touch..), og pcen min er så gammel at den nesten husker hvordan verden var da vi måtte ringe opp internett for å kunne surfe..

Legg inn en kommentar