Prosjekt: Avising av fryser

Lagt inn av Silje In , | 0 kommentarer»
I dag måtte det bare gjøres, etter å ha blitt utsatt, og utsatt, og utsatt i over et år :P Fryseren var mistenkelig lik bildet over, minus pingvinene (desverre). Og nå var isklumpene så store at vi hadde problemer med å få igjen døra.

Selvfølgelig hadde jeg fryseren full av mat (slik en god husmor skal...jeg prøver i alle fall å innbille meg at jeg er et husmoremne - hehe) Så dette ble pakket ned i kjølebager og i kjøleskapet, før jeg satte i gang med en av-ising i ekspressfart. Dersom jeg skulle latt isen tine av seg selv, hadde vi nok vært langt inne i neste istid før jobben hadde vært gjort - derfor måtte jeg hjelpe til med håndklær dyppet i glovarmt vann. Allikevel tok jobben 1,5 time - og nå er hendene såre etter skraping og pirking, neglene er ødelagte og hendene er fulle av skrapemerker og små sår... Er det virkelig rart at jeg har utsatt det så lenge? :P

Men nå er det endelig gjort :D Og husmora er nå så sliten at hun skal ta seg et par timer på øyet :P

Håper dere har en fin søndag!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar