Snart er det tid for konkurranse igjen

Lagt inn av Silje In | 10 kommentarer»
Nå er det ikke lenge før bloggen får 100 følgere hos bloglovin', og når dette skjer må det jo naturligvis feires! 100 er kanskje småplukk for de store bloggerne, men for meg betyr det veldig mye, og jeg setter utrolig pris på hver eneste én av dere (selv dere som følger meg bare pga konkurransene - jeg vet at dere er der :P)

Derfor vil jeg annonsere at det vil bli satt igang en konkurranse så fort bloggen får 100 følgere. Premien vil bli av det større slaget, dere burde derfor glede dere ;)

Jeg håper dere vil bidra med å spre det glade budskap, slik at vi når 100-tallet fortest mulig! :D

10 kommentarer:

Anonym Says:

Spennende! :D

Linda Says:

Så utrolig spennende :) Har fulgt bloggen din en stund nå via bloglovin. Utorlig sjeldent at jeg leser disse type bloggene men din er utrolig bra! Stå på videre!

/linda

Linn Says:

Det er kjempegøy med mange følgere, og det sier jeg som har "bare" 30 stk :p

Anonym Says:

Har fulgt deg lenge og det var fordi jeg så du hadde en konkurranse, men nå har jeg lest bloggen din hver eneste gang det popper opp at du har postet nytt innlegg på bloglovin :-)Digger bloggen din! Syns bare det er så vanskelig å kommentere fordi man må kommentere som anonym :-(
- Maria

martine Says:

Ååh.. Så spennende.. :D

Mikaela Says:

hihi, jeg har blogget i flere år og har bare tolv lesere, men jeg blir superglad hver eneste gang det kommer en ny ;) Gleder meg til konkurransen! :)

Anonym Says:

gleder meg :DDDDDDDD

martine Says:

Lagde et lite innlegg om bloggen din og den kommende konkurransen.. :)

http://martinemyhr.blogspot.com/2011/06/snaart-har-lykketrollet-konkurranse-d.html

Silje Says:

Supert Martine :)

Unknown Says:

Så gøy! :D

Legg inn en kommentar