Nå skal det bakes!

Lagt inn av Silje | 2 kommentarer»

Fikk enda en eBay-pakke i posten i dag, og også denne er bryllupsrelatert ;)

Som jeg sikkert har fortalt før, elsker jeg å lage å lage mat og bake. Derfor skal jeg øve, øve og øve frem til bryllupet - slik at jeg kanskje blir flink nok til at jeg kan bake bryllupskaken selv :) På den måten får jeg den akkurat slik jeg vil ha den, og det blir lettere å ta hensyn til allergier, cøliaki osv i familien.

Dekorert på kaken skal være veldig enkel. Jeg skal ha tre etg. (uten stativ), kle den i hvit fondant med et lilla bånd rundt kanten av hver etg. Og så skal jeg lage callaliljer og roser i fondant til å pynte med :)

Jeg kommer sikkert til å lage denne kaken 140 ganger før bryllupet, slik at det sitter i fingrene. Så dere skal få se forsøkene mine etterhvert som de kommer :P

Jeg vil forresten tipse alle ivrige kakebakere om at å kjøpe Wilton-ting på ebay lønner jeg virkelig! Alt dere ser på bildet kostet meg ca 450kr inkl frakt - det er drøyt det samme som kjevlen alene koster her i norge. Sykt, spør du meg...
Published with Blogger-droid v1.7.1

2 kommentarer:

martine Says:

Så morro.. :D Gleder meg på kakebilder.. :D

Linn Says:

Har selv vurdert å bestille Wilton-utstyr fra Ebay, og jeg tror du akkurat vippet meg over. Så fort lønnen kommer, skal jeg jammen meg bestille litt utstyr :D

Legg inn en kommentar