Lei av den dårlige servicen hos MAC på Oslo City

Lagt inn av Silje In | 7 kommentarer»
Jeg stakk innom MAC en tur tidligere i går for å kjøpe en concealer. Jeg har Select Moisturecover, men siden den er i fargen NC20 kan jeg ikke bruke denne under øynene, der må jeg ha en varm tone - dessuten ville jeg ha en med bedre holdbarhet. Damen i butikken skulle hjelpe meg med å finne en som passet, og valget falt på Pro Longwear concealer - so far so good.
MEN; da hun skulle finne riktig farge til meg gikk det rett vest... hun prøvde først NW15 som var litt for lys, hun gikk derfor for å finne en annen farge og kom tilbake med NW35 som naturlig nok var alt for mørk. Damen forklarte at denne concealeren var ganske ny, og at den derfor ikke fantes i alle farger enda. Jeg ble anbefalt å kjøpe den som var litt for lys og jevne den ut med pudder. Ja vel, tenkte jeg da. :spørsmål:

Det første jeg gjorde da jeg kom hjem var å sjekke påstanden hennes på nettet, og jeg fant selvfølgelig denne på MAC sine hjemmesider - i fargen NW20 (som er min farge). Arrgh! Jeg blir så irritert over kjerringer som sier hva som helst for å få inn et salg! Jeg har ikke åpnet esken, så jeg kommer til å dra tilbake dit så fort som mulig for å få tilbake pengene. Jeg akter ikke å bruke en concealer i feil farge når den finnes i min farge.

Nå er jeg lei av den dårlige servicen jeg har fått i denne butikken flere ganger, så jeg kommer ikke til å handle der igjen! :sint:

7 kommentarer:

JM Says:

x)

birgitsmakeup Says:

det er for dårlig, :S
Du skal jo få den hjelpen du trenger.
og en god selger, selger ikke ting bare for å selge.

jeg har vært i en klees butikk (ok ikke noe sminke) og der fikk jeg hjelp, jeg fant en fin kjole som jeg likte, og spurte ho i butikken om hjelp, hun sa den passet meg ikke osvv ( på en fin måte) så da ble det ikke noe kjole der ifra.

(Jeg husker ikke hva som var galt med kjolen, om den var for Vi rundt brystene, eller for trang, eller hva det var for noe)

Silje Says:

Helt enig! Jeg setter mye mer pris på ærlighet - det øker sjansene betraktelig for gjenkjøp senere :)

Huff! Kjenner jeg gruer meg til å dra for å klage, jeg hater å være den "vanskelige kunden" og er ikke særlig god på konfrontasjoner. Men man må stå på kravene sine! :P

Birgit Says:

Skjønner det godt at du gruer deg til å klage.
etter å lest at du opplever dårlig sercvis der så vurderer jeg å kutte ut den butikken når jeg skal til oslo neste gang.

Elizabeth Says:

Herregud, slik skal det jo ikke være. Dra tilbake så fort du kan og få pengene dine tilbake :)

Karita Says:

Ser det er flere bloggere som synes generelt at MAC-butikker har dårlige butikkmedarbeidere... Veldig synd, for det ødelegger jo så sinnsykt for inntrykket! Arbeiderne burde jo kvalitetssikret! Når jeg skulle dra til Frankrike i oktober, skulle jeg kjøpe meg litt forskjellige MAC-produkter fra taxfreen. Jeg gledet meg skikkelig, for jeg hadde aldri kjøpt MAC-produkter før. Jeg ble anbefalt Select sheer pressed powder i fargen NC30 - som ser helt fryktelig ut på meg. Jeg er toppen NC20! Ble et bomkjøp for min del. Skulle stolt på magefølelsen når jeg syntes at medarbeideren var utrolig stygt sminket, men... :/

martine Says:

Synes ikke du skal gruve deg..
Når de gjør en slikt må de bare finne seg i det..

Legg inn en kommentar