Too Faced Glamour Gloss

Lagt inn av Silje In | 0 kommentarer»
Dette er lipglossen som fulgte med i Enchanted Glamourland paletten. Førsteinntrykket er veldig bra; etuiet er enkelt, pent og glamourøst - i tråd med palettens tema. Den store "edelstenen" på håndtaket er en fin touch - som gjør at lipglossen skiller seg litt ut fra de andre i skuffen - på en positiv måte ;)

Allikevel må jeg innrømme at jeg ble litt skuffet da jeg åpnet glossen og trakk ut penselen...
Busten stod til alle kanter, og gjorde den ganske vanskelig å jobbe med. Dette bedret seg etter å ha brukt lipglossen noen ganger, og nå er den så godt som normal :) Penselen er god å jobbe med, men jeg snynes at den godt kunne vært litt tykkere/fyldigere.

Selve glossen har en nydelig, brunrosa farge som passer til de fleste looks, og den er godt pigmentert. Den er litt seig i konsistensen, lukter vanilje og har en god holdbarhet. Hva lukten angår så må jeg ærlig innrømme at den ikke er min favoritt :-/ Heldigvis forsvinner den fort.

Denne glossen hevder å ha Lip Plumping Effect, og man kjenner det som en lett prikking på leppene som varer i 20-30 minutter. Dette er på ingen måte smertefullt, men heller oppfriskende. Desverre ser jeg ingen forskjell på eppene mine, så for meg er det bare vanlig lipgloss.

Konklusjonen er som følger:
Dette er en god lipgloss med lang holdbarhet. Pigmenteringen er en av de beste jeg har vært borti så langt, og fargen er nyyyydelig. Den holder ikke alt den lover, men er alt i alt en veldig god gloss som vil bli mye brukt. Kan jeg anbefale den videre? Jepp.

Karakter: 4/6

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar