MakeupMekka Cream Eyeshadow Pot - del 1

Lagt inn av Silje In | 8 kommentarer»
 I del en vil jeg omtale kremskyggen fra MakeupMekka i fargen Naturale (til høyre på bildet). Skyggen kommer i en liten, frosted glasskrukke som tar seg godt ut ved siden av Paint Pot'ene mine fra MAC - det er lite som røper at disse bare kostet halvparten (ble kjøpt på salg for 69kr stk) :P

Dette er en brun kremskygge med shimmer, som er litt varmere toner enn Truffle. Den passer godt til hverdags, men kan også "glammes opp" til festlige anledninger ;)

Kremskyggen har en lett, fløyelsmyk og behagelig konsistens som er god å jobbe med. Den er lett å påføre og lett å blende ut - både med kost og med finger.
Desverre har ikke skyggen den lovede holdbarheten på mine fete lokk, derfor er det stort sett bare shimmeret som ligger igjen på øyelokket når dagen er omme - så det er et must for meg å bruke primer under denne - litt kjedelig, siden jeg ikke trenger det under Paint Pot'ene, men ikke verdens undergang. Dessuten kunne åpningen på krukken vært litt større, da jeg tror det vil bli vanskeligere å nå produktet i bunnen av krukken uten å kline til hele fingeren/kosten. Bortsett fra dette har jeg egentlig ikke noe og utsette på denne kremskyggen - den er god, har en fin farge og er god å jobbe med. Ikke et grensesprengende eller revolusjonerende produkt, men det gjør jobben :)

Karakter: 4/6

8 kommentarer:

Lene Christin Says:

Men holder fargen seg bra om du bruker primer under da? :)

SivLene Says:

Naturale så nydelig ut!

Silje Says:

Lene Christin: Ja, da holder den seg mye bedre - fargen blir også sterkere (slik som med pudderskygger) :)

Maaria Says:

Disse så fine ut :)

NML Says:

Oh noes! Er glasskrukken frostet?! Jeg får frysninger og det kiler i tennene bare jeg tenker på å ta på frostet glass. Da står jeg over. Filler'n, for de var fine! :(

Silje Says:

Huffda NML, er det virkelig så ille? :P Hehe. Jeg er sånn når det gjelder flanel - jeg haaaater flanel! :P

Men hva hvis du maler dem med neglelakk e.l? Da slipper du å ta på glasset ;)

NML Says:

Haha, ja det er så ille! Har en parfymeflaske som jeg har teipet ihjel, for eksempel. :p Men ja, mulig neglelakk kan funke. Eller teip. Filler'n, kanskje jeg må kjøpe men en sånn MM-kremskygge allikevel da.. :p

Line Says:

Da har jeg bestilt de to du har kjøpt pluss Antiqued Gold skyggen. Gleder meg til å få de etter påske!

Fine swatches du har :-)

(og et lite tips til dere som vil handle fra makeup mekka... Bruk rabattkoden costume, så får dere 20% rabatt!! Det er bra!)

Legg inn en kommentar