Blæh!

Lagt inn av Silje In , | 3 kommentarer»
Nå er jeg lei... Lei av matte, og synes ikke at onsdagen kan komme fort nok! Aner ikke hvordan det skal gå, for jeg har ikke fått øvd så mye som jeg skulle likt - men for å være helt ærlig bryr det meg minimalt nå :P

Dessuten er jeg lei av å være blakk. Dere synes kanskje jeg bruker mye penger på sminke, men tatt i betraktning at jeg aldri spiser ute, aldri er på byen eller aldri kjøper meg en flaske vin bruker jeg ikke stort på meg selv hver måned. Desverre tjener jeg ikke stort som tilkallingsvikar på sykehjem, for all del: Lønna klager jeg ikke på, den synes jeg faktisk er god, men jeg får ikke jobbet så mye som jeg skulle ønske - fordi det ikke alltid er behov for meg... Men sånn er det bare, og jeg får leve med det til vi flytter og jeg kan søke etter en ny jobb. Jeg har kanskje ikke fortalt det til dere enda, men sannsynligheten er stor for at jeg og min lille familie flytter fra Oslo innen året er omme :) Jeg er litt lei av å bo i byen, og vil tilbake til Mjøs-traktene, og nå har det seg slik at Sambo har fått jobbtilbud på Lillehammer :) Det er ikke klarlagt nøyaktig når det blir enda, for butikken han skal bli sjef i er ikke bygget ferdig enda, men iløpet av høsten skal den være klar :) Hurra!

Vil ikke røpe alt for mye om hva slags butikk det er enda, men jeg kan si at det passer både han og meg utmerket! ;) (nei, det er desverre ikke kosmetikk-relatert - men en av mine andre interesser)

Nei, jeg får vel begrave meg slv i mattebøkene igjen :P Håper dere får en fin kveld, så blogges vi snart igjen :)

3 kommentarer:

NML Says:

Ingenting som slår Mjøsa!

Anonym Says:

Så spennende med flytting. Skjønner at det må være frustrerende å ikke vite når man har jobb.. :S

Lykke til på onsdag forresten :)

Anonym Says:

lykke til på eksamen da! :)
-eirin fra bergen

Legg inn en kommentar