Forberedelse til bryllupet

Lagt inn av Silje In | 5 kommentarer»
Siden jeg ikke får gjort stort ut av hårsveisen min i bryllupet, har jeg tenkt til å pynte opp med et diadem, tiara eller hva enn man skal kalle det :P Jeg hadde ambisjoner om å lage det selv, men aner virkelig ikke hva jeg har lyst på, så det kan bli en utfordring.

Men for å teste ut et par idéer jeg har hatt i bakhodet en stund nå, satte jeg meg ned for å prøve ut en løsning: Å pynte opp en standard hårbøyle med perler.

Jeg tok bare noen perler jeg allerede hadde liggende, en laaaaaaang bit ståltråd og begynte å surre perlene på hårbøylen. Resultatet ble ikke så ille til å være første forsøk, men perlene ble nok litt for store - det hadde nok blitt penere med litt mindre perler.



Naturlig nok skal ikke dette brukes på den store dagen, det var bare en test. Men det var gøy å faktisk gjøre noe konkret ifht planleggingen for en gangs skyld, og ikke bare sitte å tenke over muligheter :P

Edit: Siden noen ba om å få se den på, har jeg nå lagt til et bilde til. Jeg er usminket og ufresh, men er det så nøye da? :P Hehe.

5 kommentarer:

martine Says:

Så kreativ du er.. :)
Blir nok bra til slutt.. :)

Unknown Says:

Så stilig :D Synes at vi må få se den på deg.. perlene så nemlig ikke så store ut :)

Silje Says:

Hehe. okei da :P Skal se om jeg får til det ;)

Unknown Says:

Så stilig! Den der kan du jo faktisk bruke til en fin sommerblå kjole på en finere grillfest i sommer da :D

Unknown Says:

Enig med Jeanette Marie her :) Fant forresten dette innlegget som du kanskje vil lese: http://livmakemeup.blogspot.com/2011/06/brudefrisyrer-kort-har.html :)

Legg inn en kommentar