En liten oppdatering...

Lagt inn av Silje In , , | 1 kommentarer»
Igjen må jeg beklage gårsdagens bridezilla-utbrudd :P Det var utrolig deilig å få ut litt damp, og få skrevet ned alt det kjipe som surret rundt i hodet mitt på det tidspunktet. Jeg følte meg bedre med en gang, og fikk snakket med sambo om disse tingene på en rolig, ordentlig måte.

Han var enig i at måten han hadde oppført seg på var urimelig, og at han rett og slett ikke hadde tenkt noe over det (typisk mannfolk!) Han syntes det var helt i orden at jeg tar meg av alt av dekorasjoner o.l. uten hans samtykke, for det har ikke han peiling på allikevel - det samme gjelder kjøreplan, bordplasseringer, osv. Egentlig gjelder dette det meste, men han ville være med å planlegge selve vielsen, kjøp av dress og middagen, og da mente han faktisk å bidra med forslag - ikke bare avfeie mine :P

Jeg merker at jeg er i et mye bedre humør i dag :) Det hjelper å ta tak i småproblemene før de vokser seg store - noe vi stort sett er flinke til. Forholdet vårt har ikke bare vært en dans på roser - vi har møtt mange hindre som vi har måttet komme oss rundt, og heldigvis har vi alltid klart det på en måte som har gjort forholdet vårt sterkere :)

For at sambo ikke skal virke så dust som jeg *kremt* kanskje ga uttrykk for i går vil jeg bare si at han faktisk er den mest utrolige personen jeg har møtt. Han ofrer alt for den lille familien vår, han satte utdannelsen sin på vent slik at jeg kan fullføre utdannelsen min, han jobber ekstra for at vi skal ha alt vi trenger og han gir opp alt av fritid for å være sammen med oss. Jeg hadde aldri vært ham foruten, men uansett hvor "perfekt" en person kan virke så har de alltid noen "småfeil" som kan irritere til tider :P Hehe!

1 kommentarer:

Anonym Says:

Så bra dere fikk snakket sammen og ornet opp :)

Ja ingen er perfekte, alle har små feil som kan iritere litt:)
Har det selv med typen, men jeg bryr meg ikke om de små feilene, har til og med glømt noen av tingene jeg la merke med i begynnelsen :)

Legg inn en kommentar