Jeg er håpløs...

Lagt inn av Silje In | 2 kommentarer»
Da jeg var på Smartclub tidligere i dag for å handle de soste småtingene til 17. mai kom jeg over denne! Jeg visste ikke at Smartclub solgt Clarins-produkter, og denne hoppet opp i handlevogna helt av seg selv :P Til 299kr var den litt dyr for min smak, men jeg har hørt sååååå mye bra om den - og hvem vil vel ikke se bra ut på nasjonaldagen? ;)

Nå blir det rydding og baking resten av dagen, sånn at jeg kan ta det helt rolig i morgen :)

Hvilke planer har dere for morgendagen?

2 kommentarer:

Randi Says:

Vi skal være hjemme i egen hage. Kjøpt inn helt ny gasgrill, haugevis av pølser, brus og is - så da koser vi oss hjemme. Vi er fem i familien her, og flere gange desverre opplevd at 17. mai nærmest ender i "familieskilsmisse", pga al stresset og maset fra morgenstunden av. Nei, da er det bedre å bevare det gode forhold innover i familien, og gjøre det som vi synes best om. Blir vel en tur ut for å se på russetoget kl. 18, for det er det som ungene helst vil se på. :)

martine Says:

Vi skal se russetog og barnetog.. Også er det bursdag til søskenbarnet, som ville feire på samme dag som Norge i år.. :)

Legg inn en kommentar