Rock'n Roll Wolf

Lagt inn av Silje In | 4 kommentarer»
 
Mange av dere husker sikkert denne musikalen som dras fram fra nrk sine arkiver med ujevne mellomrom, og jeg er selv en ihuga fan. Det dukker opp flust med minner fra barndommen hver eneste gang jeg hører sangen Mom is home, og blir fortsatt på gråten når jeg tenker på den stakkars mammageita som ikke kommer seg inn til barna sine fordi hun er forkøla- og dermed ikke klarer å synge sangen :'( Ja, jeg er en sentimental jævel :P

Til de av dere som er like begeistret for Rock'n Roll Wolf som meg har jeg en skikkelig gladnyhet:

Musikalen settes opp på Nationaltheateret i høst!

Jeg skal se den - koste hva det koste vil. Og jeg må jo si at skuespillerne hovedrollene ligner veldig på originalene, det er alltid et pluss.

Dersom du ikke har sett denne musikalen tidligere, eller bare vil ha et gjensyn med den, så kan du finne den på nrk nett-tv: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/441527/ Kvaliteten er ikke noe å skryte av, men er det så nøye da? :P

Hva er ditt forhold til denne musikalen? Har du lyst til å se den på Nationaltheateret?

4 kommentarer:

Unknown Says:

Elsker filmen! Den er helt fantastisk :D Bruker å se den omtrent en gang i året ihvertfall :) Herlig herlig <3

Elisabeth Says:

Fant tilfeldigvis bloggen din å dette innlegget da jeg søkte på rock and roll wolf å må bare si at du har MYE å se fram til, så den "orginale" teater oppsetingen her i Trondheim, det var bare helt utrolig, skuespillerne var helt fantastiske, de levde seg virkelig inn i rollene sine og musikken var nydelig, alle hadde nydelige sang stemmer.
den skal sees flere ganger koster hva det koster vil (:

jeg ser filmen hvert år å den er like fantastisk hvert år, den blir bare bedre å bedre (:

Anonym Says:

Velkommen til Nationaltheatret i høst, blir spennende å høre hva du mener om sceneversjonen! Hilsen Tyra Tønnessen, regissør

Silje Says:

Tusen takk! :) Det blir sikkert veldig bra :)

Legg inn en kommentar