En nærmere titt på NYX Paletten

Lagt inn av Silje In | 3 kommentarer»
Her ser dere hvilken øyenskyggepalett jeg kjøpte fra NYX. Den heter Versus og er fra The Runway Collection - samme kolleksjon som Champagne & Caviar paletten kommer fra :) Prisen var kun $8 (ca 42kr) på salg, men den er nå satt opp til ordinær pris: $11 (58kr) :P

Førsteinntrykket er veldig bra. Nydelige farger i et enkelt men fint etui :) Fortsatt irriterer det meg når de sender med disse håpløse svampeapplikatorene - de er jo ubrukelige! :P Swatches kommer så fort jeg er ferdig med eksamenslesingen til i morgen ;)




 
Dette er noen av de andre palettene jeg ønsker  fra denne kolleksjonen, og med en helt latterlig billig prislapp på $11 skal du ikke se bort i fra at de dukker opp i samlingen min snart ;)

3 kommentarer:

martine Says:

Jeg elsker sånne fine lilla og brune toner.. :)
58kr er ikke noe å klage på nei.. :P

Unknown Says:

Jeg likte fargene på den du kjøpte veldig godt! :D
Selv om jeg er veldig glad i naturlig eller fargerik sminke på sommeren :)

Joni Says:

Åh, så nydelige farger! De lilla nyansene ser kjempefine ut, gleder meg til å se swatches! :)

Legg inn en kommentar