Da er alt klart

Lagt inn av Silje In | 6 kommentarer»
 
Da er alt klart. Nesten, i alle fall. Jeg har fortsatt ikke bestemt meg for hva jeg skal ha på meg i morgen, men har lagt frem 3-4 alternativer pga usikre værforhold. Vi skal til Tusenfryd i morgen, ingen av oss orker å dra ned til sentrum - det er alt for mange folk og alt for mye bråk, så da drar vi heller og har det gøy med junior! :D
Her er pikekyssene jeg laget. Ikke de jeg prøvde meg på i går, for de ble totalt mislykka - men jeg prøvde meg på nytt i dag, og da gikk det mye bedre :D Jeg klarte ikke å dy meg, så de ble farget i "rødt", hvitt og blått for anledningen. ;) Junior syntes de var kjempegode, så vi får se hvor mange som forsvinner iløpet av dagene som kommer :P

I morgen akter jeg å ta meg bloggfri. Jeg kommer til å ta bilder av sminke og outfit, men det blir nok ikke postet før på kvelden eller dagen derpå - jeg regner med dere forstår ;)

Jeg håper dere alle får en flott 17. mai!

6 kommentarer:

Linn Says:

Ha en flott 17 mai! :)

Unknown Says:

De så gode ut da :D Morsomt med farger på!

martine Says:

Takk i like måte.. :) Håper du hadde en fin fin dag.. :D

Anonym Says:

hvilken opskrift brukte du?

Silje Says:

Jeg finner den ikke igjen, men den var veldig lik denne:

http://www.passionforbaking.com/blog/2010/03/27/pastellfarger-pikekyss-marengs/

Anonym Says:

takk :)

Legg inn en kommentar