Chanel Le Vernis - 509 Paradoxal

Lagt inn av Silje In | 2 kommentarer»
 Jeg måtte selvfølgelig innom Kicks en tur da vi var på Nordby Shoppingcenter, og der hadde de mange nyyyydelige neglelakker fra Chanel. Jeg var revet mellom Paradoxal og Black Pearl, men jeg endte opp med Paradoxal. :)
Fargen er nydelig! Den blir mer "endimensjonal" på neglen enn den er i flasken, men jeg elsker den brun/grå/lilla fargen :D En omtale vil komme når jeg får testet den ut litt bedre ;)

Hva synes du? Er det noen spesielle neglelakker du ønsker deg?

2 kommentarer:

Mikaela Says:

Jeg har ønsket meg nettopp denne ekstremt mye, men må si jeg er skuffet. Jeg villa ha den dype, lilla skimre effekten som jeg ser i flaska på bildet.

Ellers vil jeg ha en lys brun, lyslyslys rosa og en mintgrønn. Og ellers er jeg en sucker for alle dype farger slik som paradoxal er på det første bildet! Spesielt dyp blå, dyp rød og dyp lilla.

Silje Says:

Ja, den er mye stiligere i flasken - men jeg liker fargen veldig godt på neglen også. Jeg klar over at den ville bli sånn på neglen før jeg kjøpte den, sånn sett ble jeg ikke skuffet.

Legg inn en kommentar