Ryddesjau

Lagt inn av Silje In | 4 kommentarer»
I dag ryddes det i heimen. Etter å ha levd i et 68kvm stort katastrofeområde den siste uka, skal kåken skinne innen kvelden er omme. Jeg skal i alle fall gjøre et godt forsøk, men det er mulig jeg kreperer halvveis - for her er det MYE som må gjøres!

Er det forresten noen som har et tips om hvordan jeg får vekk soyasausflekker fra et ullteppe (gulvteppe)? Bah! Sambo må nok ha vektlagt andre kvaliteter enn husmorskillsene mine da han bestemte seg for å fri til meg :P



Jeg håper dere nyter helgen så langt, så blogges vi senere! :)

4 kommentarer:

SivLene Says:

haha, kjenner meg igjen her. Jeg er en mester på skippertak! Eneste tipset jeg kan gi deg er vanish, men det har du sikkert prøvd:D

Silje Says:

Nei, den har jeg faktisk ikke testet. Trodde ikke den kunne brukes på ull, men det kan den visst! Takk for tipset :D

Anonym Says:

Jeg er ganske ille jeg og, det skjer i rykk og napp :P Kan hvis jeg gidder. hehe. Hvordan går shiningen?

linda Says:

Prøvd sånn damping metode? :)

Legg inn en kommentar