Endelig tilbake!

Lagt inn av Silje In | 2 kommentarer»
 Jeg var en liten tur i byen i går, og sa til meg selv at jeg IKKE måtte gå innom MAC avdelingen på Glasmagasinet, men tror dere jeg klerte å holde meg unna: Så klart ikke :P Der fikk jeg tatt en nærmere titt på den nyeste kolleksjonen, og selv om det meste ikke var etter min smak fant eg allikevel noe eg likte - bl.annet denne:

Lys krem/rosa, champagne, lilla og mørk brun
Løse, metalliske pigmenter i fargen Summer Stash. Faktisk mine aller første pigmenter! :D
Jeg hadde egentlig tenkt til å "bare" kjøpe en neglelakk, men etter at ekspeditrisen viste meg disse måtte jeg bare ha dem :P Jeg tok det fornuftige valget at jeg la tilbake neglelakken - for lommeboken sin skyld - men den vil bli kjøpt ved en senere anledning ;)

Nå er vi på hyttetur med svigermor og bonus-svigerfar, her skal vi kose oss og lade opp til 17. mai :) Det vil bli et par innlegg iløpet av helgen, hvis ikke får jeg sikkert abstinenser :P

Swatcher av pigmentene kommer senere :)

Grunnen til at det ikke ble noen blogging i går var at blogger.com var nede :(

2 kommentarer:

Jade Says:

De så fine ut! Selges de samlet? Eller hver for seg? Og hva koster de?
Gleder meg til Swatches, og kanskje en EOTD? :)

Silje Says:

De selges samlet til 320kr :)Det blir garantert noen EOTD'er med disse når jeg kommer hjem fra hytta :)

Legg inn en kommentar