Endelig nye briller!

Lagt inn av Silje In | 0 kommentarer»


Jeg har det siste året kun brukt linser, og mine gamle briller var veldig slitne og hadde helt feil styrke. Derfor var det på tide å skifte de ut med noen nye. Hos Specsavers fikk jeg disse innfatningene inkl. glass til 1799,- Det er billig! Jeg husker da jeg som 19-åring kjøpte mitt første brillepar, da kostet de 2800,-! Dette var hos brilleland... Specsavers har mange designermerker og servicen har jeg ingenting å klage på! (Jeg fikk helt nye innfatninger da lakken på mine forrige briller skallet litt av på innsiden, selv om de var 1,5 år gamle). Jeg valgte å betale en tusenlapp ekstra, slik at jeg fikk herding og antirefleks på begge parene, dette er helt nødvendig med småbarn i huset :P

Jeg lover å legge ut bilder av meg med brillene, jeg må vente til energien kommer tilbake. Å jobbe innen helsevesenet tærer på kreftene :P Hehe! Jeg vender meg nok til det etter hvert :D

Toodle Pip!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar