Philip Kingsley Elasticizer

Lagt inn av Silje In | 0 kommentarer»
Jeg fikk med en prøve av denne hårkuren fra Feelunique da jeg bestilte md-produktene mine. Jeg har nå prøvd den et par ganger, og simpelthen elsker den. Den brukes før shampoo og balsam, og tar bare et par minutter (lenger dersom du har veldig ødelagt hår). Det som er litt uvant er at du ikke får den spesielle silikon-aktige følelsen man ofte får av billigere hårkurer. Etter endt kur er håret veldig mykt og behagelig, men uten den fete silikonfølelsen. Håret blir faktisk lettere å jobbe med (i hvertfall min tykke, strie manke) og blir litt blankere :) Resultatet varer noen dager, så man burde bruke den 1-2 ganger i uken, noe jeg tror er ganske vanlig. Jeg burde legge til at produktet er veldig drøyt, så det er ikke store klatten du trenger - en krukke på 150ml kommer til å vare i en evighet for meg med kort hår! (og ganske lenge for alle dere med lengre hår også) ;P

Den fåes hos Feelunique for 21 pund (ca 190kr).

Karakter: 6/6

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar