Isadora Wonder Nail Base/Top Coat

Lagt inn av Silje In | 0 kommentarer»
Denne ble kjøpt i Oslo forrige uke, har har nå vært gjennom grundig testing ;) Jeg har jo fra før testet Isadoras Wonder nail lakk, og syntes den hadde god holdbarhet, selv uten base/top coat. Derfor var jeg spent på om denne ville ha noe reelt utslag. Så neglene ble lakket Onsdag forrige uke, i påvente av Københavnsturen jeg og min kjære skulle på. Jeg må innrømme at jeg syntes det var uvant med så mange lag lakk på neglene til å begynne med, men det ble jeg vant til ganske fort. :) I løpet av den neste uken ble lakken utsatt for brusbokser, vanskelige glidelåser, oppvask barnelek og ikke minst: Jobb! Jeg skal love deg at i helsesektoren er det mange drittjobber i løpet av en dag - og det er til tider ganske brutalt for både armer og bein. Dessuten var jeg spent på om lakken reagerte på all håndspriten man bruker på jobb - men det gjorde den altså ikke :)

Etter en hel uke var det på tide å evaluere resultatet, og det var helt klart at lakken hadde bestått med glans! Det hadde kommet noen "bulker" i lakken oppå neglen, men dette var så godt som usynlig med mindre du holdt hendene 15cm fra ansiktet, og lakken var like blank som før. Avskalling var det også minimalt av, kun et lite hakk på pekefingeren og litt slitasje helt ytterst på neglene (man kunne se at lakken var litt lysere her) - that's it!

Jeg skjønner godt fordelene ved å bruke base og top coat, og at det beskytter mot misfarging er også et klart pluss :) Så konklusjonen er at dersom du først skal legge neglelakk, kan du like godt bruke base/top coat i tillegg - og få et resultat som holder seg pent myyyyyye lenger, og Isadora sin top coat er absolutt å anbefale! :D

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar